Experimentos no Varejo

Experimentos no Varejo
26 out 2021
Transmissão online e ao vivo - via ferramenta Zoom
19:30 até 22:30

A mensurabilidade das iniciativas comerciais, de pessoal e financeiras das organizações varejistas devem ser avaliadas constantemente. Uma das melhores ferramentas para essas avaliações é a condução de experimentos, os conhecidos testes A/B. Este workshop tratará dessas métricas e sobre como colocá-las em prática.

Palestrantes

Carlos Eduardo Lorenço (FGV EAESP)

Doctor in Business Administration at Fundação Getúlio Vargas- SP. Graduate in Materials Engineering at Universidade Federal de São Carlos (1995) and MSc in Business Administration from Universidade Presbiteriana Mackenzie (2005). Professor on the Business Administration under-graduate program at FGV-EAESP and lecturer of Marketing at the Global MBA (Manchester Business School part-time MBA in partnership with FGV-EBAPE) and various Graduate programs (FGV, ESPM, FIPECAFI-USP, PECEGE-USP, Fecap). Coordinator of the FGV/YPO Presidents' Program. Has executive experience in marketing and branding, business unit management, strategic planning and public relations, in companies such as 3M, Avery Dennison and Chery Motors.

Mantenedores do FGVcev